2011. július 21., csütörtök

Earth-digger

Álmomban egy volt osztálytársnőmmel (Móni) találkoztam. Hosszú álom volt, de most nem írok le mindent. A lényeg, hogy vihar kerekedett kint, és egy idő után bementünk a házba. Mivel évek óta nem találkoztunk, elég sok mindenről beszélgettünk, de csak mint két jó barát. Beszélgettünk például az általános iskolás időkről, és hogy azóta kivel mi történt. Valahogy szóba került a szex is, és egyszer csak közölte, hogy milyen jó póz az Earth-digger. Mivel nem értettem, hát megmutatta (ruhában természetesen): a lány az ágy végéhez áll, és rátámaszkodik, míg lábai a földön maradnak (kb. Doggy-style nyújtott lábakkal). A fiú hátulról hatol be, eddig semmi különös. A lényeg, hogy a lánynak az aktus közben helyben kell járnia - mintha lábaival "túrná" maga alatt a földet...
Ezen jókat mulattunk, majd elmesélte, hogy nemrég volt egy jósnőnél. Erre én: magyarul szemfényvesztőnél.
Miközben egy folyosón haladtunk győzködött, hogy mennyire ijesztő volt a jós, hogy mindent tudott, pedig nem is mondott neki semmit. Beszélgetésünk közben egy barna faajtóhoz értünk. Elkezdtem törölgetni róla a port, de beszélgetésünk közben folyamatosan zajlott.
Volt az ajtón egy kopogtató, amit valamiért ritmusosan elkezdtem használni (kopogtattam). Az ajtóról mindketten tudtuk, hogy kulccsal bezárták, de mégis magától félig kinyílt, mikor harmadszorra is megismételtem ugyan azt a ritmust.
Az ajtón túl sötét volt, és egyik pillanatról a másikra egy homályos női alak jelent meg (kb. mint a lenti videóban 4:28 után)! Ijedtemben egy fél lépést tettem hátra, de az lényeg csak most következett: a homályos alak kitisztult! Egy másodperc volt csak az egész, de amit láttam, az nagyon megrémített: szemben állt velem Móni, aki az előbb még mellettem állt, és beszélgettünk! Mindketten felsikítottunk ijedtünkben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése