2012. augusztus 30., csütörtök

Vízipisztoly

Álmomban épp a boltban (SAGE Comp Kft. - a fizetett reklám helye! :P) vagyok, mikor bejön egy fiatal kis suttyó kölyök, és köszönés helyett nekiáll vízipisztolyával körbespriccelni az egész boltot!
Természetesen azonnal pattanok fel, és közben üvöltöm, hogy az anyukájának a szakmája az egyik legősibb szakma a világon. Kiszalad a boltból, én természetesen utánafutok. Ekkor ahelyett, hogy elszaladt volna, a lehető legpofátlanabb megoldást választja: visszaszalad a boltba, és újra nekiáll spriccelni!
Persze azonnal elkapom a grabancát, de ekkor egy pillanatra elgondolkodom: most mit is csináljak ezzel a gyerekkel? Mégsem verhetem laposra, bár kétségtelenül megérdemelné! Ettől még mérgesebb lettem, olyannyira, hogy fel is ébredtem...
Szerintem álomtól ennyire ideges még nem lettem, 3:30-tól egészen 4:30-ig forgolódtam mérgemben, mire végre sikerült elaludnom, és közben azon gondolkoztam, hogy valójában mit tennék egy ilyen helyzeten?
Ti mit tennétek? Várom a kommenteket! :)

3 megjegyzés:

  1. Adnék neki csokit, mert az ilyen gyerekek figyelemhiányosak:)))

    VálaszTörlés
  2. Hát, nekem nem ez fordult meg a fejemben, mert akkor legközelebb, ha csokit szeretne, akkor legközelebb is ugyan ezt csinálná... :)

    VálaszTörlés
  3. Na jó igaz, előbb enném meg a csokit:D Előkapnék álmomban egy tűzoltó slagot és azzal kergetném, de csak az utcán:D

    VálaszTörlés