2010. november 14., vasárnap

Autószerelős

Igazából nem sok mindenre emlékszem az álmomból, csak arra, hogy kivettük a Taláéknál a kocsimból a négyhengeres blokkot, amiben a hegerek "::" alakban helyezkedtek el, és ebben persze semmi meglepő nem volt. Csak az tűnt fel, hogy a Tala elfekteti az alumínium blokkot, és ívhegesztővel hegeszt rá valami szemeteskuka-fedőt. Amit ebből nem értettem: alumíniumot ívvel hegeszteni? 'O.o'
Ennyi. Alapból fel sem írtam volna ide, de aztán felébredtem, és azt vettem észre, hogy a himnuszt dúdolom magamban...
Na ez meg mi a rákot jelenthet???

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom mit jelenthet, de én múltkor azt álmodtam (de tényleg), hogy a nagy hideg ellenére pöccre indult az autó.:D (A következő kép: a szoba ablakából látom, hogy egy hatalmas neonzöld kobra tekereg a "réten" szemben a házzal.:D)

    VálaszTörlés
  2. minimum 10x elolvastam, de jelentem a zárójeles részét a kommentednek nem tudom értelmezni... :(

    VálaszTörlés
  3. Megcsináltátok a Delorean-t a Vissza a jövőbe című filmből, nem szarral gurigáztok ;)

    VálaszTörlés