2012. április 25., szerda

A minap azt álmodtam, hogy terhes vagyok. :)
Az egész nem volt egy hosszú álom, a hajnali félkómás állapotban álmodhattam, mert a végén felébredtem, és világos volt. És nem voltam terhes, hanem piszkosul kellett pisilnem. :D
Valószínűleg ezt a hasfeszülést éreztem/álmodtam terhességnek. :P Furcsa volt, mert még nem lett volna szabad látszania, hisz úgy gondoltam, hogy csak nem sokkal korábban foganhatott. És mégis eléggé dudorodott. Valakinek mutattam is (bár titokban kellett volna még tartani, de hát nem lehetett), és rögtön mondta, hogy látszik a kis lábacskája is, ahogy nyújtózik. És lenéztem, és egyértelműen látszott a hasam alsó felén, hogy az ott egy talp. Nyomta kifelé. De ez persze szintén nagyon furcsa volt, hisz még nem lehetett volna akkora, hogy végtagjai legyenek, nem ám ujjai. :)
Aztán ahogy ébredeztem, már éreztem, hogy nem vagyok terhes. Arra viszont jó volt a dolog, hogy teszteljem, hogy jó érzés lenne, pozitívan állnék a dologhoz. Régebben is álmodtam már ezt kb ugyanígy, de utána örültem, hogy nem vagyok terhes.
Lehet, hogy lassan itt az idő?

2 megjegyzés:

  1. Ez aranyos! Én tegnap álmodtam, hogy szülök, és az álom nagy részében szoptattam:)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, szüléssel és szoptatással még nem álmodtam... :)
    Amikor terhességgel álmodtam eddig, az is mindig amiatt volt, hogy kellett pisilnem. :D

    VálaszTörlés