2009. november 6., péntek

MZ

Ez az álmom pár napja volt.
Hogy hogy kezdődött, már nem emlékszem (ezért jó még friss élmények alapján leírni az álmokat), de arra határozottan emlékszem, hogy a Bociék és a Légakna közötti erdőben motoroztam a régi MZ-mel. Ez (valójában is) egy MZ ETZ 250 Delux típus volt, ami át lett alakítva kicsit, hogy bírja az erdőt. A Tükééknél vásárolt bütykös gumi az álmomban is ugyanolyan jól szolgált, mint a vlóságban.
Valami rendezvény lehetett, talán hegyiversen, mert egy olyan részére értem az erdőnek a motorral, ahol sok szabadidő ruhás ember volt, és mind egy irányba néztek. Abba az irányba sejtettem az aszfaltos utat, ahol talán verseny zajlott még az előbb, de a fejem nem fordítottam arra.
Ruhám sáros volt az erdei motorozástól, bukósisak nem volt nálam, de egy pillanatig sem éreztem, hogy - a motoron kívül - kilógnék a tömegből. Gondoltam úgysem láttam már évek óta futamot, hát leláncolom a motort egy közeli fánál a biciklizárral, amit a robogómnál is használok.
A motort épp nekidöntöm a tankjánál a kiszemelt fának, mikor megláttam, hogy már el is akarják lopni, pedig még rajta ülök!
- Hé! -kiabáltam rá a tolvajra gyorsan, anélkül, hogy leszáltam volna a motorról.
Ő értetlen és meglepett képpel felegyenesedett a motor mellől, és rámnézett. Ekkor ismertem csak fel, hogy az elkövető nem más, mint Kiss Gyula.
(Gyula egy évvel előttem kezdte annó az általános iskolát, és sokkal utánam fejezte be. Általánosban amúgy összesen két osztálytársam volt, aki meg tudott verni, ő volt az egyik, és a Nyerges Józsi a másik. Mindketten cigány származásúak, és kb 5 évesen már mentek fátvágni az erdőbe. Mindig erősek voltak, de a mai napig jóban vagyunk.)
Most azonban tisztában voltam fölényemmel, ugyanis jártam cselgáncsra! Megmarkoltam hát a pólójánál fogva két kézzel. Ballal melkas tájékon ragadtam, míg jobbommal a póló nykának hátsó részét fogtam úgy, hogy jobb alkarommal arccsontjának élét támasztottam. Egy gyors szempárcsatából rögtön tudtam, hogy nem fogja motorom elkötésének műveletét abbahagyni, hát gyorsan cselekedtem. A motortól balra a fa, félig nekitámasztva a motor, ami igazából még két lábam között tartása miatt nem dőlt csak el. A motor jobbján a Gyula a kezeim között. Ekkor határozott, és erős mozdulatokkal csapkodni kezdtem a fejét a fába, hogy ugyanmár ne az én motorom lopkodja.
Kb 15-20x végeztem el ezt a műveletet kis megszakításokkal. Ilyenkor megnéztem, hogy megváltozott-e a hozzáállása, majd folytattam, mikor észrevettem, hogy nincs is egyedül! Egy vékony, vörösesarna hajú, szép arcú lány van vele judo ruhában. Azonnal felismertem edzésről. (Valójában életemben nem láttam.) Valamit rámszólt, aminek következtében eldobtam a nálam izmosabb Gyulát, és Őt ragadtam meg. Ekkor meghőköltem, hogy ilyet mégsem csinálhatok egy lánnyal, de Ő rámszólt, hogy neki már kék öve van, úgyhogy ne kezeljem másképp.
Nem kezeltem másképp.
Közben az emberek elkezdtek nézni, de mikor mondtam, hogy ismerem edzésről, és különben is el akarták lopni a motorom, mindenki ment tovább, mint ha mi sem történt volna.
Amikor reggel megszólalt az ébresztőm, még épp csapkodtam a lány fejt a fába... Pedig kíváncsi lettem volna a folytatásra...
Amúgy ezt az egészet le sem akartam először írni ide, aztán még az álmot követő napon megkaptam a postán értesített levélben, hogy a motor elleni 2-3 hónapos eljárás lezárult, és kivonják a forgalomból.
Lehet, hogy az álmok mégis jelentenek valamit?

3 megjegyzés:

  1. Sajnos a saját motoromról nincs képem, de ez a típus, és a színe is hasonló!

    VálaszTörlés
  2. Hát én biztos vagyok benne hogy jelentenek valamit, pl hogy ne kötözködj Sofival ha motoron ül :) (még akkor se piszkáld ha lány vagy)
    Nagyon zsír ötlet volt ez az álom blog, csak így tovább! Aludjunk sokat :)

    VálaszTörlés
  3. nem rossz kis álom!! és tényleg ne kötözködj a Sofival mert meg járod:)

    VálaszTörlés